Mar 30, 2008

Mυκονος galore (*)



Ε οχι!
Δεν μπορει να λειψη ο Μαρτης απ' τη Σαρακοστη!
Τουλαχιστο πεντε μπλογκς απο τα αγαπημενα μου στο πλαι κανουν αναρτησεις για το πιο φημισμενο αιγαιοπελαγιτικο νησακι.
Δεν μπορω να μεινω απ' εξω!
Θα φερω οτι εχω, θα πω οτι θυμαμαι.


Φερνω το αγαπημενο μου μεταξωτο μαντηλι. Σε χρυσοκιτρινο, με ecaille σχεδια.
Δεν ειναι ενα απλο μαντηλι.
Ειναι η Μυκονος ολοκληρη.
Οπως την ειδε ο σχεδιαστης.
Οπως την τυλιγω γυρω απο το λαιμο μου, μεσα απο την ασπρη μου καμπαρντινα.


Φοιτητρια ακομα στο δευτερο ετος, αποφασιστηκε να γινει μια εκδρομη στη Μυκονο.
Μαζευτηκαμε εννεα.
Μεσα στους εννεα ηταν και το αγορι μου, αλλα και ο Ερρικος (που τον πρωτογνωρισα στο καταστρωμα εκεινη τη μερα, μεχρι τοτε στα μεγαλα αμφιθεατρα δεν τον ειχα συναντησει)
Ξεκινησαμε με λιγη θαλασσα, αλλα στη συνεχεια εγινε φουρτουνα. Ο κοσμος κρεμοταν στις κουπαστες, ενα χαλι μαυρο.
Μονο ο Ερρικος κι εγω ακαθεκτοι και ανεπηρρεαστοι απο τον καιρο, αρχισαμε να μιλαμε περι ανεμων και υδατων θαλασσινων.
Η συμπαθεια ηταν αμοιβαια.
Στο νησι μειναμε σε πανσιον, και σαν παιδια τα βραδυα γυριζαμε απο κλαμπ σε κλαμπ.
Λιγο ποτο, λιγος χορος, και για μια στιγμη ακουω τον Ερρικο να λεει στον "αλλο" που χαζευε κατι τουριστριες.
"Ε! Προσεχε την λιγο, γιατι θα την χασεις"
Με εχασε την ιδια στιγμη εκεινη τη νυχτα στη Μυκονο.
Αυτη ηταν η αρχη της γνωριμιας μας πανω σ' ενα καραβακι και στο πιο ξακουστο νησακι του κοσμου.


Πολλα ρομαντικα φιλια


(*)Στην Ευη, στο Δημητρη, στην Γεωργια και στους εραστες του νησιου.

34 comments:

Justine's Blog said...

Αγαπημένο Δεσποινάκι,
Καλό είναι ένα ξεσκόνισμα στον έρωτα και στις αναμνήσεις. Το βρίσκω ευεργετικό και ρομαντικό επίσης.
Το κατάστρωμα, ο ψήστρούλης ο Ερρίκος, το άπόλυτο λευκό νησί.
Σούπα πως γράφω παραμύθι με βάση τη Μύκονό σου;
Φιλιά νυχτερινά. Είμαι αποκαμωμένη απο τις εορταστικές εκδηλώσεις τών ημερών.
Ciao!!!

La Gigi said...

Στους εραστές του νησιού να βάλεις και την αφεντιά σου μέσα, που κυκλοφορείς στο Αμέρικα με ολόκληρη τη Μύκονο στο λαιμό σου!
Τον Ερρίκο τον βρίσκω πολύ σωστό...προειδοποίησε τον μακριά νυχτωμένο!!!!

φιλιά μουσκεμένα...από την πρωινή βροχούλα!

Ra Ma said...

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου! Έτσι είναι αυτό το νησί! Μπορεί να σου ...γκρεμίσει το σπίτι αλλά και να δημιουργήσει ανεπανάληπτους έρωτες.
Η πρώτη φορά που πήγα εγώ? Απίστευτη!!! Είναι από τις ...σκοτεινές σελίδες της ζωής μου!!!

Πάντα τέτοια και με τον ...χάρτη στο λαιμό! Λέτε να ψάξω κάτι παρόμοιο σε λαιμοδέτη!!! (αστειεύομαι!)

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Blue said...

Πολύ σωστό τον βρίσκω τον Ερρίκο...
Τον προειδοποίησε τον τύπο, σαν σωστός τζεντλεμαν!
Καλημέρα και φιλάκια Δεσποινάκι!

So_Far said...

Καλημέρα ! πολλαπλή προσέγγιση της Μυκόνου σε πολύμορφο προσωπικό επίπεδο...
Είναι το "νησί" σου αναμφίβολα !
Have a nice week !!

So_Far said...

Καλημέρα ! πολλαπλή προσέγγιση της Μυκόνου σε πολύμορφο προσωπικό επίπεδο...
Είναι το "νησί" σου αναμφίβολα !
Have a nice week !!

An-Lu said...

Πουλάκια μου!
;-)

Griz said...

Τι γλυκόοοοοοοο!!!!
:D
[θέλω κι εγώ ρομαντικό love storyyy!]

fevis said...

Το ησάκι φέρνει πάντα τα κλύτερα σε όσους το αγαπάνε και σε όσους το αντιμετωππίζουν με την χαλαρότητα αλλά και τον σεβασμό που του αξίζει... Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα...

Anonymous said...

Ε, σε κάποια σημαντική επέτειο (ασημένιες, χρυσές, αδαμάντινες δεν τις ξέρω κιόλας) πρέπει να ξαναπάτε!!!
Το μαντήλι "φυσάει" :)))

δεσποιναριον said...

Μια συντομη Δευτεριατικη καλημερα σε ολους, και θα επανελθω το βραδακι. Φιλια.

Penelope said...

Δέσποινα από ότι καταλαβαίνεις τρελλαίνομαι για τέτοιες ιστορίες... και οπως λένες 'the rest is history' Φιλιά
p.s μου άρεσε το wallpaper!!!πολύ House&Garden style

Dr_MAD said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα :-D

PS: Διάβασα το προηγούμενο και έλιωσα. Ελπίζω να μην ήμου νεγώ αφορμή για αυτό. Γιατί δε θα ξαναγράψω προσωπικά! Φιλίιι *σμακ

roadartist said...

Kαλησπερα..Αχ Ελλαδίτσα..πανέμορφη είναι.. ακόμη.. Δεν ειμαι και πολυ ομως της μυκονου..:) Φιλια!

Vrakas Kostas said...

Οντως,ειναι ωραια η Μυκονος!Οταν την συνδεεις και με ευχαριστες αναμνησεις,ειναι ακομα πιο ωραια!
Καλη βδομαδα Δεσποινακι!

zero said...

Ειδες η Μυκονος...
γνωρισες τον Ερρικο και τον παντρευτηκες.
Αυτα κανει η Μυκονος.
Καλησπεραα

lovething said...

Ευτυχώς που διαβάζουμε αυτές τις ιστορίες εμείς οι νεότεροι και μας ανανεώνουν την πίστη μας στον έρωτα... στους ανθρώπους! Καλησπέρα

δεσποιναριον said...

@Ιουστινη
Γραφεις παραμυθι? Ωραια, περιμενω να το διαβασω κι αυτο, πως τωρα εγω δεν μπορω να φανταστω μια επτανησια να γραφει για τις κυκλαδες. Χμ! Ναι Ιουστινακι μου, μια οι φουρτουνες, μια οι τουριστριες, ηρθα κι εδεσε το γλυκο.

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα
Εμ ετσι ειναι βρε μελισσουλα μου, ας προσεχε!

δεσποιναριον said...

@ραδιο μαρκονι, χα χα μου θυμησες εδω τα αμερικανακια που φορανε κατι γραβατες με την αρτα και τα γιαννενα απανω, θες ψαρακια, θες γουρουνακια, θες γκολφ κλαμπακια, ε τι, μια μυκονιατικη δε θα βρουμε;

δεσποιναριον said...

@ Μαι μπλου λειντυ. Λαιδη μου εσυ, σ' ευχαριστω παρα πολυ για το μεηλ σου. Ηταν ολα υπεροχα. Και του χρονου!!

δεσποιναριον said...

@So_Far Νησι δεν ειχα και νησι απεκτησα. Παντως μ' αρεσουν οι νησιωτες, ειναι γενικα πολυ ανοιχτοκαρδοι ανθρωποι.

δεσποιναριον said...

@ Αν Λου. Τιιιιιι;;;;; χαχαααα

δεσποιναριον said...

@Γκριζουλα. Βρε χρυσο μου εσυ εχεις καιρο για πολλα απο αυτα. Καποιο φλερτακι που σημερα φαινεται απλη υποθεση, καποια μερα θα το δεις με αλλο ματι. Ακου που σου λεω! Σε φιλω.

δεσποιναριον said...

@Ευη
Ε γραφε γραφε για το νησακι, μου δωσατε ιδεες. Φιλια.

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Μας βολευει κιολας μιας και η επαιτειος ειναι Αυγουστο. Το μαντηλι οταν το ειδα τρελλαθηκα, δεν υπηρχε περιπτωση να μη το παρω. Καποια εταιρεια καλλυντικων, εχει και μια σκια ματιων που λεγεται Μυκονος.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη. Το ξερω παιδι μου, εισαι ρομαντζιαρα σαν κι εμενα!
Not a wallpaper, wall fabric, Οταν αγορασαμε το σπιτι, το βρηκα ετσι το master bedroom. Μου αρεσε πολυ, δε το αλλαξα.

δεσποιναριον said...

@roadartist, Καλη βδομαδα καλλιταχνακι, ολα εχουν τη χαρη τους.

δεσποιναριον said...

@vrakas kostas Καλη βδομαδα και σε σενα Κωστα.

Justine's Blog said...

Δεσποινούλα,
Σε συλλαμβάνω αδιάβαστη περί καλλυντικών. Η εταιρεία βερνικιών για μανι-πεντι έχει χρώμα ΜΥΚΟΝΟΣ! Πώς τη λένε; O-P-I! Δεν τη λέγανε και Οπα λέω γώ να δέσει το γλυκό ;
Το μαντήλι σου είναι άπαιχτο.
Οσο για μένα και την επτανήσια καταγωγή μου σε σχέση με τη Μύκονο , έχω να καταθέσω το εξής:
Μπορεί ο ναός της Αρτέμιδας να εξισωθεί με τον Παρθενώνα; Οχι επειδή είναι κατώτερης ομορφιάς, αλλά λόγω brand name! Οταν γράφεις διεθνές παραμύθι πρέπει να το βασίσεις στη Μύκονο.
Ασε που η πρώτη μου αγάπη είλκε καταγωγήν εκ Μυκόνου! Είχε και έχει 350 ανεκμετάλλευτα στρέμματα στο νησί. Θα τα σκίσω τα πτυχία μου αν δεν μου χαρίσει μεζονέτα ως ηθικη αποζημίωση για κάποια χρόνια φαγούρας!
Τελος! Τα είπα όλα απόψε η ανοιχτόθυμη. Μου πήρες τα μυστικά μου. Βλέπεις έφερες το μαντήλι, τον ψήστη τον Ερρίκο, την ανατροπή!
Αντε να τα εκατοστήσετε παρεούληδες!
Φιλιά

δεσποιναριον said...

@Ειδες Ζερο μου. Ταχουν αυτα τα νησια, φιαχνουν καταστασεις.

δεσποιναριον said...

@lovething Καλως ορισες φιλεναδα της γκριζουλας εδω. Κι εμεις οι πιο μεγαλοι, παιρνουμε απο σας αισιοδοξια .

δεσποιναριον said...

@MAD Γιατρουλη καλη βδομαδα. Οχι καμμια σχεση αυτο που λες.

δεσποιναριον said...

@Ιουστινη. Χαααααα αλλο ειχα στο μυαλο μου, υπαρχει μια μικρη εταιρια NARS που εχει μια σειρα σκιες για τα ματια σε κρεμα και πολλες εχουν ελληνικα ονοματα. Εχω κανει καρντια μου σαμπατικαλ στα καλλυντικα.
Ωραια εχεις δικιο για το ιντερνασιοναλ παραμυθι.
Οσο για το παλιο αμορε το Μυκονιατικο, δε μου λες στη Μυκονο τη θες τη μεζονετα; ε που αλλου.
Ιουστινακι δε θες και πολυ να ανοιξεις την καρδια σου και να τη μοιραστεις με ολους, με το κουνημα ενος μαντηλιου οπως κι εγω.
Φιλακια καληνυχτας.