Mar 23, 2008

Αποψη



Σημερα απο το πρωι εχω μια απολυτη τεμπελομπλογκιτιδα.
(Κι εχτες ειχα)
Ερχομαι, χαζολογαω στα δικα σας, αλλα προτιμω να κανω επισκεψεις.
Μου κανει καλο που δε σκεφτομαι τι να γραψω σημερα.
Μου κανει καλο να διαβαζω εσας.
Ετσι λοιπον σημερα εγω,


δεν έχω άποψη


έχω μονάχα κάτοψη



το ξέρω πια πως πίσω απ' τις ιδέες
υπάρχουνε τα ένστικτα
που ψάχνουν καποιο στήριγμα
και έτσι δραπετεύω απ' τις παρέες

Λέω να την κάνω σιγά - σιγά
Λέω να την κάνω
Λέω να την κάνω σιγά - σιγά
Λέω να την κάνω (*)


Φιαχνω ενα απεριτιφ κι ετοιμαζομαι να βγω για φαγητο.
Ευχομαι σε ολους καλη βδομαδα.

(*) Αποσπασμα απο στίχους του Ισαάκ Σούση, που μελοποίησε και ερμήνευσε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας.

30 comments:

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Κι όμως. Έχεις άποψη.

Justine's Blog said...

Σου τόπα Δεσποινάριον πως σε θαυμάζω που πίνεις τα bloody marys χωρίς ενδοιασμούς; Και που κάνεις την έξοδο να μοιάζει περίπου μαγική στη βαρετή Ουσιγκτώνα σου; Εχεις ένα ενστικτο εσύ με την κάτοψη, τι να την κάνεις την άποψη.
Να την κάνεις σιγά-σιγά και να μην μπλογκάρεις αν δε γουστάρεις. Η ζωή σε περιμένει τώρα που ο Γάτος τριγυρνάει στις Ευρώπες.
Βάζεις και τις καλύτερες μουσικές, αυτό σου τόπα;
Φιλιά και καλή διασκέδαση!

tzonakos said...

Χαχα, ωραίο θέμα !
Κι εγω συχνά απλά διαβάζω άλλους.

δεσποιναριον said...

@Γιωργο. Ναι αλλα αποψε δε την λεω.
:)

δεσποιναριον said...

@Ιουστινη. Για κατσε ποια μπλαντι μερις; Ενα ηπια η ερημη κι αυτο ελαφρυ ελαφρυ, ετσι για τις βιταμινουλες Χααα! Ολα μια ιδεα ειναι Ιουστινη μου, και η βαρεμαρα και η μαγεια και η βιτα που ειναι μπελλα. Φιλια και σε σενα.

δεσποιναριον said...

@Τζονακο μου καλωστονε, εμαθα πολλα ετσι σημερα.

So_Far said...

Όποτε έχω πει να το κάνω, δεν μπόρεσα να το τηρήσω.
Και φυσικά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι έχεις άποψη.
Καλή σου μέρα !

Ra Ma said...

Στην υγειά σου δεσποιναριον!!!
Παρέλαση θα κάνετε?

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

fevis said...

Μωρέ και από άποψη, και από κάτοψη και από απεριτιφ, μια χαρά σε βρίσκω....:-)

δεσποιναριον said...

@So_Far Μα και παλι εδω ειμαι αγαπητη So_Far. Ηταν απλα μια Κυριακατικη φυγη απο αυτες που τελικα μας κανουν καλο. Καλη μερα σου και καλη βδομαδα.

δεσποιναριον said...

@μαρκονι Αγαπημενε φωτογραφε, στην υγεια ολων μας. Τωρα να σου κατι για την παρελαση. Δεν εχω ιδεα. Τοσα χρονια δεν εχω διασυνδεσεις ουτε με την κοινοτητα ουτε με την εκκλησια εδω. Εχω καποιο προβληματακι με μικρες κλειστες κοινωνιες. Εχω μερικες γνωριμιες απο την πρεσβεια γιατι εκει πηγαινω και μου στελνουν τα πολιτιστικα. Για παρελασεις δεν ειδα. Ειναι ομως ενας ελληνας μαγειρος εδω που φιαχνει μπακαλιαρο σκορδαλια. Μπορει να κανω καμια επισκεψη

δεσποιναριον said...

@fevis Ξεχασα την προσοψη Ευακι Χαααα! Σε φιλω

zero said...

Βρε ετσι κανουν οι φιλοι?
εμεις δηλαδη να μην ερθουμε μαζι σου?
Ζηλιαρα...

δεσποιναριον said...

@ζερο . Τελικα ζερο μου οπως βλεπεις, εδω ειμαι παλι, παρεα με ολους εσας τα γλυκα μου φιλαρακια της μακρυνης μοναξιας. Μη παραπονιεσαι.

An-Lu said...

V8 on the rocks είναι τούτο;! Στην υγειά μας!

Vrakas Kostas said...

..Κι εγω δεν εχω αποψη Δεσποινακι!Μονο να πω μια καλημερα περασα!Καλη βδομαδα και καλο κουραγιο !Απο αυριο παντως,με περιμενουν ενα καρο κατοψεις και προσοψεις!χα χα!
Φιλι!

Griz said...

Δε χρειάζεται να γράφεις κάθε μέρα κάτι, μην αγχώνεσαι!!
Λυτρωτικό πρέπει να ναι το blogging , όχι αγχωτικό!
Φιλιάα!

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

Τι εγινε τωρα σε ματιασα χθες;!
στο λεω πεφτω απο τα συννεφα με την σημερινη συμπεριφορα σου Δεσποινα!
Τι ειναι αυτα βρε;!
επειδη θα λειπει ο καλος σου μερικες μερες εσυ τα βαφεις μαυρα;!
μαλλον κοκκινα τα εβαψες!!!!

και γι αυτο πεφτω απο τα συννεφα με την παρτη σου!
Βρε που ειναι η Δεσποινα;!
τι την εκανες;!
Η Δεσποινουλα που εχω εγω στο μυαλο μου δεν μασαει, οταν ο Ερρικος πινει στην Αγγλια τσαι!!!!!!
(Δεν ξερω που ειναι ο ανθρωπος αλλα μου βγαινει στην ομοιοκαταληξια!)

Η Δεσποινα που εγω διαβαζω, ακουει γαλλικα καψουροτραγουδα και πινει επισης γαλλικα κοκκινελια!ακους;!δηλαδη καλυτερα να μην σμηξουμε καμια φορα!χαθηκε ο κοσμος να παρεις ενα λευκο κι εσυ!ασχετο!χαχαχα!
Ο ντοματοπολτος ειναι για σαλτσα, ακους κερα μου!χαχαχαχαχαχα!!!
(ειναι το αγαπημενο μου απεριτιφ)

Δεσποινα καλη μου, θα επιστρεψει η καρδια του παλι σ εσενα, και θα βρεις την συγγραφικη σου ομορφια!
να πουμε οτι εχεις ακεφιες επειδη δεν ειναι κοντα σου το παληκαρι σου!ετσι επειδη δεν ξερω τι να υποθεσω!και πρεπει να εχω μια απαντηση!!!!!!χαχαχαχαχα!!!!
Ο μαχαιριτσας καταπληκτικος!
και το ποιημα!δωσε περισσοτερα στοιχεια για τον Ισαακ οταν μπορεσεις!

zero said...

Δεν εφυγες?
Φτιαξε μου ενα απεριτιφ τοτε.
Αντε να γινουμε ντιρλα...

roadartist said...

Καλά να περάσεις Δεσποινάριον..
Πολλά φιλιά :)

Pastaflora said...

Αγαθόν το αγραναπαύασθαι...

? said...

βλέπω ότι είχες έμπνευση..καλησπέρα

δεσποιναριον said...

@ an lu. E oχι και Βι ειτ, με τιποτα δεν μπορω να το πιω αυτο. μπλιαχ. μπλιαχ. Σε φιλω

δεσποιναριον said...

@Κωστακη μου ξεχασες τις πλαγιες τομες. Αχ καλα καθοσουνα 4 μερες, πως περνανε οι ρημαδες. Φιλακι βραδυνο Δευτεριατικο.

δεσποιναριον said...

@Αριστεααααα δε τα εβαψα μαυρα χαρα μου. Τεμπελιασα λιγο αυτο ειναι ολο. Και τα καψουρικα μου ακουσα, και εξω βγηκα και περασα και περικαλα. Βεβαια κοκκινελια δεν ηπια χτες γιατι η παρεα επινε μπυριτσες. Και το να την κανω που ελεγα ηταν για χτες βραδυ.

Εγω παντως χαιρομαι που ΕΣΥ εχεις κεφια και γραφεις χαρα μου. Δε μου λες;;; Γυρισες εσυ απο Ελβετια κιολας? Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@griz/ Βρε ματακια μου κι εσενα αγχος σου εβγαλα. Οχι δεν ειμαι αγχωμενη. Ισα ισα που χτες ημουνα πιο ηρεμη απο ποτε, μπλογκολογωντας παντα.

δεσποιναριον said...

@ Ζεροοοο, ελα παιδι μου τι το καναμε εδω μεσα Αμερικαν Μπαρ??? :)

δεσποιναριον said...

@roadartist Φιλακια σου.

δεσποιναριον said...

@Πασταφλωρα, μουρλια, δε λες τιποτα.

δεσποιναριον said...

@Νικο, καλησπερα, ναι ξεχειλιζε η ενπνευση χτες!