Mar 31, 2008

magnolia



Ε! ναι το ξερω.
Το παρακανα λιγο με τα λουλουδια μου που ανθιζουν.
Αλλα αυτο το γρηγορο ξεπεταγμα της μανολιας (thibetan magnolia), ειναι για μενα το γεγονος της ανοιξης στον κηπο, και θελω να το μοιραστω μαζι σας.
Ολα γινονται παρα πολυ γρηγορα.
Οι εικονες που θα δειτε εχουν χρονικη διαρκεια δυο μονο εβδομαδες.
Αρχιζουν απο σφιχτο μπουμπουκακι και καταληγουν σε υπεροχα ολανοιχτα λουλουδια,
στις πιο ομορφες αποχρωσεις του ροζ.
Δυστυχως αυτη η ροζ ομορφια δεν κρατα για πολυ.
Σημερα βρεχει και τα πεταλακια θα βαρυνουν πιο γρηγορα.
Θα πεσουν ολα σε λιγες μερες σ' ενα ροζ χαλι κατω απο τα δενδρα.
Μικρα πρασινα φυλλαρακια θα φανουν στα κλαδια.
Σε δυο βδομαδες απο σημερα, τα δεντρα θα ειναι καταπρασινα.
Καθε χρονο τα φωτογραφιζω, σα να μη τα εχω ξαναδει.
Τωρα πια δε θα ξαναφερω λουλουδια.
(μεχρι να ανθισουν οι αζαλεες δηλαδη)

Αυτα για σημερα, με πολλα ανοιξιατικα φιλια.








37 comments:

La Gigi said...

απλά τέλειες. θα κοιμηθώ με την ωραιότερη εικόνα στο μυαλό μου απόψε. φιλάκια ροζ!!

δεσποιναριον said...

Καληνυχτα ξενυχτισσα μελισσουλα. Ολο και καποιος μενει ξυπνιος αργα και ανταλασσουμε επισκεψεις!

Justine's Blog said...

Δεσποινούλα τυχερή,
Ρόζ μανόλια στην αυλή σου! Κι εγώ ήθελα να σου ανεβάσω τις φωτογραφίες του Παρισιού να θαυμάσεις την ομορφιά των αγριοκερασιών. Με ξεπέρασε η φύση της Ουασιγκτώνος.
Να τις χαρείς τις μανόλιες με την ψυχή σου κι όσο κρατήσουν. Αλλωστε, οι ομορφιές είναι περαστικές.
Δεν υπάρχει amour perdu, ό,τι αγαπήσαμε το κρατάμε, ξεχάστηκες;
΄Σου είπα καληνύχτα κι απο το μπλόγκ μου αλλά δεν άντεξα, με πήρε το άρωμα της μανόλιας σου και μπήκα κρυφά να σε ξανακαληνυχτήσω.
Φιλιά

fevis said...

Δεν σε πιστεύω!!!! Και μανόλιες.... Λοιπόν.. Έρχομαι να με φιλοξενήσεις... Δεν θα πιάσω χώρο... Στον κήπο σου θέλω να κοιμάμαι... Και να τρώω... Και να περνάω όλη την ημε΄ρα μου....

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

Με εκανες αμαρτωλη Δεσποινα!
Παλι εκλεψα την πρωτη και την τελευταια φωτογραφια!!!!
Μανολιες..........ειναι συνεχως μαζι μου, γιατι εκει ζω!
εχω και εγω μια τρελλη διαθεση να παρω την μηχανη και να βγω εξω να φωτογραφισω ολο αυτο το θεικο ξεσπασμα των δεντρων!
το θεμα και το κακο ειναι οτι ο βασικος φωτισμος του πλανητη μας, εχει απεργεια εδω και μερικες μερες βλεπε βδομαδες! στην περιοχη της Γαλλιας!
ετσι και εγω το αμοιρο καθομαι μεσα και κανω δεησεις παρακλησεις να μας συνδεσει το εξωτερικο "ηλεκτρικο" μας ο καλος κυριος ουρανουλης που ολο στο γκρι ντυνεται τελευταια!
ευχαριστω πολυ για τις ομορφιες στις φωτο, φιλια!

-πιο ερωτικη φωνη απο την δικια του στα γαλλικα εχεις ακουσει; εγω οχι!
-δεν χανεται η αγαπη, ερχεται με καθε ανοιξη πισω!
-κρατουσε κανενα καλο κομματι proscioutto croudo και κανενα μπουκαλι κρασι το παλικαρη ή δεν επεστρεψε ακομη;!Un Italino Vero!

Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Δεσποινάριον
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.Οι μανόλιες είναι πενέμορφες.Σ ευχαριστούμε και εγώ προσωπικά και όσοι απολαμβάνουν το καλό σου γούστο(Φωτο, μουσική και γραφή).
Με εκτίμηση.Κετερίνα - Ελλάδα-Αθήνα

Anonymous said...

Αχ μας τρελαίνεις... Φέρνε, φέρνε λουλούδια, δεν χορταίνονται με τίποτα!! Τώρα εγώ να σου πω ότι θέλω και φωτογραφία όταν θα έχουν γεμίσει φύλλα;;;

Φιλιά ανοιξιάτικα και με τη βούλα πια!

mareld said...

Κουκλί μου!

Απρίλη γλυκόπνοο στην αγκαλιά σου αφήνω από τη Ζάκυνθο, με πολύ αγάπη , και μια αγκαλιά λουλούδια από το νοσταλγία..

Με συγκίνησες!!
Θελω να τις αγγίξω..τώρα..

"Μα ούτε τα τραγούδια των πουλιών, ούτε η γλυκιά η ευωδιά
τόσων και τόσων λουλουδιών, με μύρια χρώματα κι οσμές
δε με κατάφεραν το καλοκαίρι να ιστορήσω ξανά
κι άνθη να δρέψω, απ’ τις θαυμάσιες της γης τις αγκαλιές".

Όλα δικά σου, ευαίσθητή μου και όμορφη!!

Φιλάκια!

Penelope said...

Το είπα Δέσποινα θα ανέβασω και εγώ τη δική μου Magnolia που είναι γριά και μεγαλοπρεπή όσο και η γηραιά Αλβιώνα. Αλλά πρόσεχε προς το παρόν μην σε επισκεφτεί κανένας celebrity όπως τη Ριτς και το mama Natassaki..Σε φιλώ
p.s για γαλλο σε βλέπω εσένα

Sophia Kollia said...

Very nice, thanks for the beautiful photos

Ra Ma said...

Χαρά Θεού να έρχομαι στο blog σου, σαν να έρχομαι στην κήπο σου. Παράδεισος. Άσε που δεν ήξερα ποιές ήταν οι μανόλιες...

Καλό μήνα!!!!

δεσποιναριον said...

Οπως παντα θα σχολιασω το βραδακι, αλλα θελω να καλοσωρισω την Κατερινα και την Σοφια και να ευχηθω και καλο μηνα που παρελειψα.

Vrakas Kostas said...

Καλο μηνα φυσικα Δεσποινακι χαρα μας!
Πολυχρωμος και ευωδιαστος!Κι η αναμονη σε κατι,παντα μας απορυθμιζει!Σαν τους ερωτες!Μονο, να που περνουν κι αυτοι και αφηνουν.. μια μανολια!Σορρυ,μελαγχολια ηθελα να πω!
Καλη σου μερα!!!

Anonymous said...

Ma Cherie Despina
Salut il y a longtemps je cherche une femme chaude et belle d'origine grecque et enfin je trouve toi, ma petite lapin! I think it is better to continue en Anglais. You know I have problems lately with Carla she is very tall and I have to wear high heels all the time and I feel so tired plus it is dangerous!glou glou... Your height suits me perfectly and we will be a nice couple an Amerique when I will come to visit the Bush family ! I would like also to ask you a favour! if it is possible to keep an eye in Cecilia, she is going to get married soon this ‘bastard’ PR guru in New York .... glou glou... C’est la vie ma cherie..oh mon dieu.. glou glou...
I ‘m looking forward to hear from you as soon as possible ma petite lapin
Au revoir ma Cherie!
Yours
Nicolasxxxx

Anonymous said...

τι ομορφιά! (και δεν είναι πρωταπριλιάτικες, είναι αληθινές). Και του χρόνου

Justine's Blog said...

Καλά,
Ο Νικολά σου την είπε πρωταπριλιάτικα και γιορτινά. Σε ερωτευθηκε, θα αποτάξει την Καρλά και τη Σεσιλιά. Ρίξε και συ καμιά ματιά γύρω σου, ολόκληρος Σαρκοζύ σε φλερτάρει.
Αμάν με τις διασημότητες! Τα έχω δεί όλα. Πόσα να δώ ακόμη;
Φιλιά περιζήτητη γυναίκα εξ Ουασιγκτώνος!

Blue said...

Τι όμορφη που είναι η μανόλια σου Δεσποινάκι!!!
Την κοιτάς και νομίζεις ότι βλέπεις εικόνα από τον Παράδεισο!

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Εφήμερα κι όμως κάθε φορά έρχονται και μας εκπλήσσουν. That's life.

(Φωτογραφικά συνεχώς εξελίσσεσαι. Πού θα φτάσεις;)

done for said...

Υπέροχες οι μανόλιες. Ελπίζω οι αζαλέες να ανθίσουν σύντομα γιατί κακομάθαμε. :-)

δεσποιναριον said...

@Ιουστινακι το καναδεζικον.
Σε παρακαλω να ανεβασεις τις φωτογραφιες απο τε ενδοξα Παρισια που επισκεφτηκες, σιγα τωρα να μη βαλουμε τα μαυροματικα παρισια με την τσιμπλοματα Ουασινγκτων. Ελα περιμενω.

δεσποιναριον said...

@Ευη, Ελα εσυ και θα σου δωσω ε ρουμ ουιθ α βιου, και ολα τα κομφορ.

δεσποιναριον said...

@Αριστεα μου ελπιζω ο ηλιος να εχει επιστρεψει σημερα στην δικη σου μερια του Ατλαντικου. Ο Ανταμο παντα μου αρεσε, μικρη ειχα παρει ολους τους δισκους του. Ειχα μαθει απ' εξω και ολα τα τραγουδια. Το παλληκαρι γυρισε βεβαιως. Σε φιλω.

δεσποιναριον said...

Δενδρογαλη, φυσικα και θα φερω και το πρασινο βερσιον των δενδρων.

δεσποιναριον said...

@μαρελντ μου χαρηκα που σου αρεσαν. Σ' ευχαριστω.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη, και την γηραια μανολια να φερεις και κατι τουλιπες που μου χρωστας. Φιλακια!

δεσποιναριον said...

@ραδιο Μαρκονι. Α! να και κατι που εμαθες απο μενα. Σε φιλω!

δεσποιναριον said...

@Κωστακη καλημερα (γιατι αυριο θα το δεις) . Αυτο που ειπες πως η αναμονη απορρυθμιζει, ειναι παααρα πολυ μεγαλη κουβεντα. Σε φιλω πολυ.

δεσποιναριον said...

NICOLA!!! I told you mon amour. don't write here in the blog, they will find out about us. Bad boy! Mon dieu qu'est-ce qu'on va faire maintenant? Ρεζιλι γιναμε ρε μωρο, να οι τιτλοι αυριο στις εφημεριδες!
Θα με αναγκασεις παλι να δανειστω την Μπαλκλαβα της Πηνελοπης!

δεσποιναριον said...

Σ' ευχαριστω Φλο μου

δεσποιναριον said...

@Ιουστινακι παιδι μου, σοβαρα μιλαγε ο ανθρωπος, μπα σε καλο σου!

δεσποιναριον said...

@μαι λειντυ. Οταν λεω οτι ειναι το γεγονος της ανοιξης, πραγματικα ετσι το αισθανομαι. Φιλακια!

δεσποιναριον said...

@Γιωργο Χρηστινιδη. Μαλλον με εμπνεουν τα θεματα Γιωργο μου.

δεσποιναριον said...

@done for Οι αζαλεες μαλλον σε κανενα μηνα φαντασματακι μου, θα τα εχετε επιθυμησει τα λουλουδια μεχρι τοτε.

La Gigi said...

με τις γαλλικές σου μουσικές με έχεις κάνει να μιλάω γαλλικά εγώ που τα σνομπάρω λιγάκι ομολογώ. κάνω δουλειά και έχω και το μπλογκ σου ανοιχτό για να ακούω για χαμένες αγάπες που ξανάρχονται όπως η άνοιξη, όπως τα λουλούδια της μανόλιας σου κάθε χρόνο.
bis!!

Anonymous said...

Καλημέρα Δέσποινα.Είσαι φοβερή!Όταν η ημέρα ξεκινάει με πανέμορφες και ευωδιαστές μανόλιες,είναι φυσικό να συνεχιστεί με Nicola!!Είσαι πλανεύτρα και γλυκιά,Δέσποινα(pauvre Karla!!).Με την ευκαιρία να μοιραστώ πως και εγώ χθες διαδέχθηκα τον Απρίλη με αστεία και φαρσούλες,με τα παιδιά μου και φίλους.Είναι όμορφο να διατηρούμε την παιδικότητά μας.Χαίρομαι και σε ευχαριστώ που με καλοδέχθηκες στο blog σου.Εχεις ιδιαίτερο και χαρισματικό τρόπο που γράφεις.Μαγνητάκι θα σε έλεγα.Και όταν συνδιάζεται με καλαισθησία και φινέτσα είναι super!Nα έχεις μια όμορφη ανοιξιάτικη ημέρα.Φιλιά απ τον Αττικό ουρανό.Κατερίνα

δεσποιναριον said...

Κατερινα μου, εισαι το Κατερινακι που μιλαμε καμια φορα στον γκουγκλη, που θα πας στην Αγγλια σε λιγο καιρο; Για πες μου;

luna said...

Το αγαπημενο μου Δεντρο, μαλλον σωστοτερα ενα απο τα αγαπημενα μου! Τα δικα μας εδω ειναι στην φαση τις 3ς σου φωτο. Μπουμπουκιασμενα και πανεμορφα!Τωρα καρτερω το αρωμα τους.
Σε φιλω