Mar 12, 2008

Μια καινουργια λιστα.



The new deadly sins that may lead to eternal damnation are polluting, genetic engineering, being obscenely rich, drug dealing, abortion, pedophilia and causing social injustice.



Διαβαζω οτι το Βατικανο εξεδωσε καινουργια λιστα με επτα "μοντερνα" θανασιμα αμαρτηματα.
Καλα περασανε 14 αιωνες με τα παλια, αλλα κακοσυνηθισαμε και καιρος ειναι να μας θυμησουν μερικα πραγματα.
Γιατι ποιος νεος διαβαζει σημερα την "Κολαση" του Δαντη
για να ξερει τι τον περιμενει;
Οι ηθικολογοι ιερεις λοιπον του Βατικανου, βλεποντας οτι η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο,
οτι με την παγκοσμιοποιηση δεν μπορουμε να αποφυγουμε τις κακες παρεες,
και οτι οι ανθρωποι δεν εχουν πια δικαιολογια για εξομολογηση,
αποφασισαν να συνταξουν ενα συνολο απο μοντερνους κανονες για να αποφυγουμε κι εμεις οι αφρονες το πυρ το εξωτερον οταν φτασει η ωρα μας.
Φτου στον κορφο μου.
Εκεινο που δε ξερω ειναι αν θα ειναι αναδρομικες οι επιπτωσεις.
Ενα απο τα νεα θανασιμα αμαρτηματα ειναι και η εκτρωση.
(Ενω μεχρι τωρα ηταν μονο η προφυλαξη αλλα δε το ξερατε και την πατησατε)
Δηλαδη αν καποια πτωχη τω πνευματι τον περασμενο μηνα εκανε μια εκτρωση για οποιοδηποτε λογο,
παει αυτη?
η επειδη τωρα το εμαθε τη γλυτωσε, αλλα να μη το ξανακανει!
Οι μεχρι τωρα παιδοφιλοι τη σκαπουλαρανε;
Παντως μ' αρεσει που βγαλανε κανονες βασισμενους σε αυτοκριτικη,
if you know what I mean.
Εχω μπερδευτει η αμαρτωλη.
Τωρα προσεξτε εσεις αναγνωστες του μπλογκακιου,
οποιος πεταξει γοπα σε παραλια την εχει βαμμενη απο χερι.
Που ξερετε ισως εκει που δε δουλευει η (οικολογικη) λογικη η το προστιμο, να δουλεψει ο εκφοβισμος.
Οσο για σενα Μπιλ Γκεητς, τωρα ειναι αργα πια αγορι μου!

Αυτη η ιστορια μου θυμισε μια αλλη βλακεια που εγινε πριν ενα χρονο περιπου,
οταν εγινε μια προσπαθεια με ψηφο στο ινερνετ να συνταξουν μια λιστα με τα "7 νεα θαυματα του κοσμου",
βαζοντας στην ψηφοφορια μαζι την Ακροπολη και την οπερα του Σιδνευ, λες και χτιστικαν κατω απο ιδιες συνθηκες τεχνολογιας.

Και δε μπορω να καταλαβω η γυναικα, γιατι ολοι ταχουν βαλει με το εφτα, τη στιγμη που δεν εχουν αξιωθει να λυσουν ακομα το προβλημα των τριων κακων της μοιρας τους.

Σας φιλω. (Ευτυχως που το φιλι δεν ειναι θανασιμο αμαρτημα)

33 comments:

La Gigi said...

δηλαδή είναι καλοί χριστιανοί και αναμάρτητοι αυτοί που κάνουν παιδάκια αλλά είτε τα στοιβάζουν σε πορτ μπαγκάζ, είτε τα ξαμολάνε στα φανάρια για να θρέφουν ολόκληρες οικογένειες και όλα τα υπόλοιπα που ακούμε κάθε μέρα?
Έλεος πια με την υποκρισία...το θέμα κάνω παιδί είναι υπόθεση εκπαίδευσης και κουλτούρας και όχι δημοσιεύσης λιστών. δεν έχει κανείς δικαίωμα να φέρει κανέναν στον κόσμο για να τον βασανίζει.

φιλάκια πολλά με 'πέτα με ψηλά' από Όναρ!!

An-Lu said...

Αυτό το κόλλημα με το 7 μας έρχεται από πολύυυυυυυ παλιά!

Pastaflora said...

Οι λίστες και τα τοπ τεν είναι πολύ της μόδας, ειδικά τα τελευταία είναι παιδιά μιας άγρια ανταγωνιστικής εποχής σαν κι αυτής που ζούμε.
Όσο για τους ιερούς πατέρες, κάθε θρησκευτικού δόγματος, καλό θα ήταν να κοιτάξουν πρώτα τα πνευματικά χάλια τους και μετά να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν τον κόσμο που υποφέρει.

Anonymous said...

Πλάκα κάνεις!!!! Ποιος φωστήρας τα σκέφτηκε αυτά???? Και τι ελπίζει να πετύχει δηλαδή?.....

Μην αρχίσω τα σιχτίρια που με πιάνουν για την εκκλησία, παντός τύπου!!!!!!

Άντε καλημέρα, με φούντωσες!!

Penelope said...

Nαι τις 'σκαπαλάρανε' οι παιδόφιλοι....!!! Πως να ευλογήσουμε τα γένια μας δυστυχώς και Τριςτραγικό...
Σε παραδέχομαι Δέσποινα γιατί ξέρεις τι λές και τα λές και με ωραίο τρόπο.....
Σε φιλώ
P.s τι φιλενάδα θα ήσουν καρδιά μου then! Εχθές φίλη έφερε βιβλίο από την Αθήνα για τα Πατήσια!!!

Roadartist said...

Καλά τα έγραψες Δεσποινάκι για την ..βλακεία των 7 νεων θαυματων του κοσμου.. Πολύ καλά..
Καλησπέρα..:)

δεσποιναριον said...

Οπως παντα τα πρωινα μου (αργοπορημενα) φιλακια και θα επανελθω το βραδακι, ειλικρινα σημερα ειμαι πηγμενη στη δουλεια. Θα αναρτησω καμμια λιστα με 7 μη με ενοχλειτε εξω απο την πορτα μου, να ησυχασω.

Blue said...

Η αιώνια αλαζονεία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.... Οι Άγιοι Πατέρες, οι αναμάρτητοι που θα λιθοβολήσουν πρώτοι...
Όσες λίστες και να εκδώσουν, όσα αμαρτήματα και να ψηφίσουν ως επικρατέστερα, η συνείδηση και μόνο, του καθενός είναι ικανή να μας υπαγορεύει το σωστό ή το λάθος!
Καλή σου μέρα Δεσποινάκι μου!

Vrakas Kostas said...

Ωχ,ωχ..θα κολαστω και δεν κανει!Την αλλη εβδομαδα,εχουμε Καθολικο Πασχα!
Μπορω να κατεβασω τιποτα καντηλια καμια βδομαδα αργοτερα;χα χα!
7 τα αρχαια θαυματα,7 ..χρονια φαγουρας,7 αιωνες Βατικο!Τς τς!!!
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο στο κοσμο αυτο!
Και φυσικα ευτυχως!
Ευτυχως που δεν ειναι το φιλι αμαρτια!Αλλιως μας εβλεπα μαζι στην Κολαση!Μουατς γλυκο μας δεσποιναριον!

zero said...

Νεα λιστα, παλια λιστα... εμεις παντα ενοχοι θα ειμαστε.
Την καλησπερα μου Δεσποιναριον.

zero said...

Αυτο που με τσακιζει πιο πολυ στο μπλογκ σου... ειναι που βλεπω τι καιρο κανει στην ουασινκτον...
χαχαχαχα
ερχομαι καθε μερα εδω για να βλεπω τι καιρο κανει εκει...
χαχαχαχαχα
λεμε τωρα...

fevis said...

Όπως έγραψα και στην συκιά το δικό μου αμάρτημα είναι που είμαι κυκλοθυμική και αναποφάσιστη....:-)

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα και ναταν μονο τα στοιβαγμενα, αστο αυτο ειναι ενα τεραστιο θεμα που οσα και να λεμε δε φτανουμε.
Πετω ψηλα και σου στελνω φιλια αφ' υψηλου!

δεσποιναριον said...

@Αν Λου. Ε ναι απο τις 7 πληγες του Φαραω! χε χε.

δεσποιναριον said...

@πασταφλωρα Ε μα γιατι αφου μπορουμε με μια λιστα να μπαλωσουμε τα πραγματα. Αστα Πασταφλωρα μου.

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Ο Παπας καλη μου, ο Παπας και τα παπακα του. Πως κανω λιστα εγω πριν παω στον μπακαλη! Ειναι οργανωμενοι παιδι μου.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη
Κι επειδη δε προκειται να το λυσουμε το προβλημα σημερα, για λεγε ματια μου, ποιο βιβλιο?

δεσποιναριον said...

@μαι λειντυ. Επομενως να αρχισουμε να πλαθουμε συνειδησεις. Τελικα ματια μου βλεπω παντου τοσους φαυλους κυκλους που φριττω. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@ roadartist ε μα πια, περσυ ειχα φρικαρει με αυτη την ιστορια πια. Καλωστο μου !

δεσποιναριον said...

@vrakas kostas ναι κι εφτα εφτα σαρανταεννια Κωστακη. Κοιτα το κατεβαζειν καντηλια δεν ειναι θανασιμο. Ελευθερα. Οσο για το φιλι το λεει και το αΖμα.
"Και μας φώναζε το κύμα, το φιλί δεν είναι κρίμα"
Κις!

δεσποιναριον said...

@ζερο ΒΡΕ ΣΥ ΖΕΡΟΥΛΗΗΗΗΗΗ!!!! τοσα πραγματα γραφω, τον καιρο κοιτας εσυ. χα χα. Ετσι μια ζωη θα φταιμε!

δεσποιναριον said...

@ Ευη Βρε Ευακι αυτο το κυκλοθυμικο τοχω σε τεραστιο βαθμο, απλα δε το εχω αφησει να βγει εδω στο μπλογκ. (ακομα) Σε φιλω και χαρηκα με τρο σημερινο!

Ra Ma said...

Έχω το option με ένα αντίτιμο να πάρω συγχωροχάρτι? Αν ναι σε ποιά τιμή?

Καλημέρα από τη χρονοκάψουλα! και καλό ΣΚ.

Dr_MAD said...

[...] ου μπλογκάρεις [...]

Coming soon

Penelope said...

Το τίτλο με άφησε να διαβάσω μόνο η κακούργα και το πήρε παλι πίσω θα μου το δώσει όταν το τελειώσει!Βλέπεις ήθελε να μου πει όλα τα κουτσομπολιά από Αθήνα καθότι περίπου γεννημένη εν Αλβιώνα όλα παράξενα της φαίνονται εκεί κάτω..το νεγκλιζέ της Μενεγάκη...κλπ. Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

@ραδιο μαρκονι. Μα βρε καλο μου εμενα στην Ουασινγτον ρωτας, διπλα ειναι η Ρωμη!!!!! Καλο Σ/Κ και σε σενα. Βγες λιγο απο την χρονοκαψουλα, τωρα ειναι ανοιξη!

δεσποιναριον said...

@γιατρουλη. Λες? το κλεινω πριν αμαρτησω!

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη. Ε σωστα τα κουτσομπολια προηγουνται. Σε φιλω πολυ!

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

Να σου πω;!!!!!!!!!!!!

ενα παληκαρι απο δω, ειχε πει καποτε( το εγραψε κιολας),
"η ελευθερια σου σταματα εκει οπου αρχιζει η ελευθερια του αλλου"!
τωρα ο Βενεδικτος και σια... κανει τη δουλεια του!
καπως πρεπει να βγαλει και αυτος το ψωμι του, δεν νομιζεις;!ετσι, για να λογοδοτησει τη θεση του στην εφορια!

δεν ειναι καλυτεροι οι δικοι μας, Δεσποινα δυστυχως!
εφαγα μια μερα κατηχηση, επειδη θελω να βαφτησω το γιο μου αλλα δεν ειμαι παντρεμενη!!!!!!!!!!!!

ειμαι μια "αμαρτια" ολοκληρη δηλαδη!!!!!!!!!!

οποιος εχει ορεξη να καει μαζι μου στην κολαση!!!!!....να του δωσω το τηλεφωνο μου

και εσυ... κακια με κολαζεις συνεχεια με το τραπεζι σου στην ταβολα!!!!!!πειρασμε!!!!!
απαταξαμεν!!!!
φιλια

δεσποιναριον said...

Αγαπημενη μου Αμαρτια (οχι Αριστεα ηθελα να πω)
Δεν υπαινισσομαι οτι εμεις ειμαστε καλυτεροι.
Απλα ειδα την ειδηση και ειπα να την σχολιασω.
Καλα και οι δικοι μας δεν παιζονται ωρες ωρες.
Ελπιζω να συνεναισαν στο τελος.
Αφου τελικα ολοι στην κολαση θα βρεθουμε μωρε καρδια μου!!

zero said...

Γεια σου Δεσποιναριον γιγαντα.
Την καλησπερα μου.
Ελπιζω να εισαι καλα.

δεσποιναριον said...

Γιγαντα? χε χε αν ελεγες κοντορεβυθουλη, πιο κοντα θα επεφτες. Καλα ειμαι βρε ζερουλη, και τη δικη μου χμ.. καληνυχτα!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.