Mar 17, 2008

Ειναι θεμα χρονου.



Γραφω αποψε μια καλημερα.
Για να τη βρειτε αυριο το πρωι.
Ειναι τοσο αναποδες οι ωρες μας.
Θα διαβαζετε την καλημερα κι εγω θα κοιμαμαι ακομα.
Θα τρωτε μεσημεριανο οταν ακομα θα προσπαθω να αγνοησω το ξυπνητηρι.
Θα ετοιμαζεστε να φυγετε απο τις δουλειες σας οταν εγω θα ανοιγω το κομπιουτερ στο γραφειο.
Και θα κανετε μπλογκοεπισκεψεις οταν θα πνιγομαι στη δουλεια.
Κι οταν τελικα θαρθω να σας επισκεφτω το βραδακι μου, εσεις θα κοιμαστε και θα βλεπετε ονειρα.
Απλα μια διαφορα φασης.
.........................
Το διωχνω απο τη σκεψη.

44 comments:

Blue said...

Δες το κι από την άλλη όψη όμως... Μας αφήνεις τις καλημέρες σου και τα όμορφα ποστ σου για να τα διαβαζουμε με τον πρωινό καφέ μας και σου αφήνουμε τα χαιρετίσματά μας για να τα διαβάζεις με το δικό σου πρωινό καφέ!
Καλή σου μέρα Δεσποινάκι μου!

La Gigi said...

χμμ είναι 3 το πρωί εκεί ε?
ονειρα γλυκά!! πολύ θα ήθελα να είχα ακόμα 5 ώρες ύπνου!!!!
μας έχεις και πολύ ωραία μουσική σήμερα. δεν την ήξερα τη Δαλιδά αλλά πέρυσι όταν ήρθα είχαν πάθει ένα ντελίριο τα γαλλοπεριοδικά και της έκαναν αφιερώματα!

Anonymous said...

Καλημέρα! Από την άλλη έχει πλάκα αυτό το ανάποδο, όπως η απόκλιση των εποχών μεταξύ βόρειου και νότιου ημισφαιρίου...

zero said...

Λογια, λογια, λογια...
Μια φαση ειναι, θα περασει κι'αυτη...

Ra Ma said...

Μην πτοείσαι! Ένα φεγγάρι δρόμος μας χωρίζει!
5:10 είναι σε εσάς, καλύτερα να κοιμόμουν παρά την ταλαιπωρία τη σημερινή, ωχ έχουμε την αυριανή πανελλαδική. Μια χαρά είσαι εκεί!!!
Άσε που με τον τίτλο ...τρόμαξα!

Καλημέρα!!!

Penelope said...

Ξέρεις το τραγούδι μου αρέσει πολύ? Εδώ στην Αλβιώνα δεν έχουμε ίχνος από γαλλικό, είναι σαν να μην υπάρχουν οι γείτονες.. αλλά τρελλαίνονται να πηγαίνουν για διακοπές εκεί και να αγοράζουν σπίτια!! Σύντομα και εγώ για διακοπές...
Σε φιλώ
P.S. Στο Vanity Fair (April) on Travel Burma page 56!!!

Anonymous said...

Καλημέρα βρε κορίτσι!

Δες το θετικά, αυτό είναι ένα blog 24/7! Όλος κάποιος είναι μέσα, είτε εσύ, είτε εμείς. Σε αντίθεση με τα εγχώρια blogs, που κάποια στιγμή το βράδυ κοιμούνται.

Εμένα αυτό που με πειράζει είναι ότι είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να ακούσω τη Δαλιδά...

Φιλιά πολλά!

fevis said...

Τα καλύτερα είναι αυτά που συμβαίνουν με διαφορά φάσης, να ξέρεις...:-)

kanataki said...

λεπτομέρειες...

η ουσία είναι ότι επικοινωνούμε..

------ said...

βρε κουτό είμαστε στα όνειρά σου και είσαι στα όνειρά μας!!!!!!

Μμμμμμμμάκια ξενύχτικα

δεσποιναριον said...

@lady blue

Εχεις δικιο γλυκεια μου λαιδη. Σημερα το πρωι τα βλεπω ολα αυτα και ουτε καν το σκεφτομαι Την καλημερα μου με καφε φρανσε'

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα

Ανακαλυψα φιλεναδα μου κατι παλια σιντακια με πασε' γαλλικα τραγουδια (που ομως δεν ειναι πασε' στην καρδια μου) και σκεφτηκα να τα φερω ενα ενα εδω. Επομενως θα υπαρξει και συνεχεια. Σε φιλω.

δεσποιναριον said...

@ φλο Ε δε ξερω για πλακα αλλα κατι αβολο μου το βγαζει. Μου αφηνει μονο λιγες ωρες για να μιλησω μ την πολυαγαπημενη μου φιλεναδα Σοφη στην Καμπερα.

δεσποιναριον said...

@Ζερο. Ζερουλη μου καλε τελικα ολα περνανε.

δεσποιναριον said...

@Ραδιο Μαρκονι. Καλε μου φωτογραφε, ειδες, ατυχης επιλογη λεξεων. Τωρα που το λες, ειναι καπως.. ο τιτλος. Κι εγω τα βραδυα μελαγχολω και δε σκεφτομαι οτι υπαρχουν και πιο ουσιαστικα προβληματα. Καλη σου μερα.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη. Επειδη πηγαινα σε γαλλικο σχολειο, απο μικρη ακουγα πολλα γαλλικα τραγουδια και ειναι κομματι απο .. μενα. Πανω σ' αυτο που λες με τα σπιτια των Αγγλων στην Γαλλια, θα επανελθω, μαλλον σε ποστ.

Στο τευχος του Απριλιου ματια μου σελιδα 56 εχει διαφημηση το Ντιλαρντς. Η Αμερικανικη εκδοση (οπως σε ολα τα περιοδικα) δεν ειναι ιδια με την Αγγλικη η οποιαδηποτε αλλη.

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Α! φιλεναδα να πας στο σπιτι και να τη βαλεις διαπασων. Ειναι και ο Αλαιν στο κολπο.

δεσποιναριον said...

@κανατακι . Γλυκο μου, χαριτωμενο και πρακτικωτατο κανατακι!!! Ματς μουτς.

δεσποιναριον said...

@Ευη ΟΥΠΣΣ μου ξεφυγες εσυ. Ε οχιιιιι οχι Ευη μου, στην ιδια φαση υπαρχει και συντονισμος, μη λεμε τωρα και ανακριβειες!! :) Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@Νανα. Νανουλα μου, παντα εχεις να πεις κατι πολυ γλυκο. Φιλακια ετεροχρονισμενα.

Vrakas Kostas said...

Ναι,αλλα εχεις δεσποινακι,ενα τεραστιο πλεονεκτημα!Ξυπνας το πρωι και βλεπεις με μια ματια,τι εγινε...στον κοσμο!χαχα!Καλημερα σου και ..Γαλλικα φιλια!

Vrakas Kostas said...

Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΝ ξεχασα!Μη μου πεις,πως αυτη της φωτο,ειναι η πλατουλα που φορτωνεται τοσα βαρη,τωρα που εγω... το γαιδουρι τελειωσα και αναπαυομαι στον καναπε;!!!;)

Δηιάνειρα said...

αρε δεσποινάκι..μου έλειψες βρε

zero said...

Συμφωνω με την fevis...
Τα τριφασικα ειναι τα καλυτερα.

roadartist said...

Δεν έχεις άδικο..δεν το είχα σκεφτεί έτσι..Έχει όμως μια γοητεία αυτό..Σε σκεφτόμαστε ενώ εσύ ..κοιμάσε!! :) Ομορφο είναι!!
Πολύ ωραίο το τραγουδάκι κ πάλι!!
Φιλιά Δεσποινάριον!!

zero said...

Ρε τι γινεται σημερα...
πλακωσε κοσμος...

So_Far said...

Έχει τη γοητεία του. Με τον καλύτερο μου φίλο στην Καλιφόρνια, έχω υιοθετήσει την "ώρα του μετανάστη" όπως λέω..
Σημασία δεν έχει το πότε αλλά το 'είναι'..

Μηθυμναίος said...

Μη νοιάζεσαι συντονιζόμαστε με την ώρα της Ουάσιγκτον που παρουσιάζεις και σε σκεπτόμαστε. Κι αυτό είναι που έχει σημασία, ότι σε σκεπτόμαστε.
Κι η Δαλιδά με τις paroles... θεσπέσια!!!

luna said...

Την καληνυχτα μου παρολο οτι εσυ ετοιμαζεσε μαλλον για μεσιμεριανο......φιλια

Penelope said...

Μην λές τίποτε Δέσποινα γιατί και εγώ κατά εκεί βαδίζω την Παρασκευή και ο Johnny φλερτάρει ένα συγκεκριμένο σπίτι για να δούμε... Εχεις δίκιο για τα περιοδικά με διαφορετικές εκδόσεις... Ξέρεις μπαίνω και ξαναμπαίνω στο blog sou για να ακούσω τον Alain ... que tu est belle!!1

δεσποιναριον said...

@Κωστακη οχι η τροφαντη πλατουλα ειναι καποιας ανυποτης τουριστριας.
Τωρα αμναπαθομαι κι εγω στον καναπε, πως περασε η ωρα!!! Ζε τ' αμπρας.

δεσποιναριον said...

@ διηανειρα. Καλως το μου, θαρθω απο κει αργοτερα.

δεσποιναριον said...

@ζερο. τα τριφασικα ειναι καλα για ρευματα μονο ζερουλακι μου.

δεσποιναριον said...

@καλλιτεχνουλα, ελα κι αυρι θα βαλω αλλο τραγουδακι, σε φιλω.

δεσποιναριον said...

@Φςςς ζερο λεω να βαλω τροχονομο!

δεσποιναριον said...

@So_Far χαιρομαι που σε βλεπω εδω. Η ωρα του μεταναστη ε; Και ειναι και δεκα ωρες διαφορα δεν ειναι παιξε γελασε.

δεσποιναριον said...

@Μηθυμναιος Καλωστονε παντα γλυκος και ευγενικος. Κι εγω σας εχω εννοια ολους τους καλους φιλους εδω.

δεσποιναριον said...

@λουνα Καληνυχτα φεγγαρολουσμενη μου.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη ΤΙΙΙΙΙΙ; Ουασινγτων???

Penelope said...

France Δέσποινα, μου φαίνεται έβαλες δυνατά τη μουσική και δεν ακούς καλά....

δεσποιναριον said...

Ou lalaaaa ou vas tu? A Paris?
Ετσι που τοπες νομιζα κι εγω η λονλυ οτι θα αποκτησω παρεα εδω!!

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Είναι ένα προβληματάκι αυτό, αλλά μικρό.

δεσποιναριον said...

Εμενα μ' αρεσει η τοματα που εχεις για αβαταρ!

zero said...

Ναι βρε, για ρευματα μιλουσα κι'εγω.
Για το ηλεκτρικο ρευμα.