Mar 1, 2008

Αι αμ μπιζι !



Σημερινη φωτογραφια: παρκαρα μουρη με μουρη με ενα τρελλο διαφημιστικο μινι.

Πριν δυο τρεις μερες συνειδητοποιησα οτι πλησιαζει με ταχυτατους ρυθμους η Καθαρη Δευτερα. Εμεις εδω βεβαια δεν εχουμε αργια αλλα το εχω δει το θεμα ως εξης.
Την Κυριακη μετα τις 5 το απογευμα στην Ελλαδα ειναι ηδη Καθαρη Δευτερα. Ετσι φωναζω καμμια δεκαρια φιλους (συμπεριλαμβανομενων και των πιτσιρικιων τους) την Κυριακη και ετοιμαζω διαφορα Σαρακοστιανα.
Μολις την Παρασκευη ειδοποιησα την παρεα και ηδη δυο μου απαντησαν οτι θαρθουν. Ομως σημερα εμαθα οτι την επομενη Κυριακη θα ειναι μαζι μας και ενας παρα πολυ αγαπημενος φιλος απο την Ελλαδα. Εκλεκτος συναδελφος αλλα και κορυφαιος μουσικος κυριως ομως το καλυτερο παρεακι του κοσμου. Αυτο και μονο μουχει φιαξει μια διαθεση πολυ σουπερ.
Με πιανει λοιπον και μια σπανια οργανωτικοτητα σε ολες τις κατευθυνσεις. Γραφω λιστες, καταστρωνω προγραμματα, τελος παντων με πιανουν οι νοικοκυροσυνες μου.
Συνειδητοποιω επισης οτι πρεπει να προλαβω να κανω μερικα πασχαλινα ψωνια πριν περασει το καθολικο πασχα γιατι μετα αντε να βρω σοκολατενια αυγα η κουνελους για τα πασχαλινα μου παιδακια. Ειναι δυο μικρα κοριτσακια ενος συναδελφου που ερχονται καθε χρονο και λενε στον μπαμπα τους. "Daddy we are very lucky! We have two Easters, one is ours and the other Despina's". Θαρθει ομως και το δικο μου κοριτσακι, τα αγορακια, η βαφτισιμια μου η κουκλιτσα.. αντε ενα στρατο κουνελους θα πρεπει να παρω.
Βρηκα πολυ ομορφα καλαθακια που θα τα γεμισω με κοκκινα αυγα, τους νεαρους κουνελους και ομορφα στολιδακια. Οταν τα ετοιμασω τον αλλο μηνα θα τα φωτογραφισω και θα τα φερω κι εδω.
Ως τοτε ομως εχουμε αρκετο καιρο.
Περναω και απο το ελληνικο μαγαζι της Τζενης να προμηθευτω ταραμαδες, χαλβαδες και φυλλο για να φιαξω μια σπανακοπιτουλα γι αποψε. Με κερναει καταφρεσκο τραγανιστο κουλουρακι που μολις εβγαλε απο το φουρνο της. Προσπαθω να μη κοιταω τη βιτρινα με τα σιροπιαστα της γιατι φοβαμαι οτι δε θαχω ηρεμη αντιδραση.
Μου κανει εντυπωση οτι πολλοι πελατες ειναι ασιατες. Παιρνουν γλυκα με τη σεσουλα. Ενας καταβροχθιζει το καταιφι επι τοπου. Βρισκεται σε κατασταση νιρβανα.
Προς την εξοδο μου κλεινει το ματι μια ΙΟΝ με ολοκληρο αμυγδαλο αλλα την αγνοωω επιδεικτικα. Σε δεκα λεπτα κι ενω οδηγουσα προς το σπιτι το ειχα μετανοιωσει πικρα.



Στο σπιτι φιαχνω την σπανακοπιτα και γινεται τελεια. Η αληθεια ειναι οτι διαβασα προχτες πως εφιαξε η Ευη σπανακοπιτα και ομολογω οτι απο κεινη την ωρα ζουσα με το ονειρο. Ετοιμασα και κοκκινες πιπεριες ξυδατες και ολες αυτες οι λιχουδιες θα τις φερω αυριο στην ταβολα. Για αποψε ομως δεν εχει σπανακι.. εχει φυκια!!!

Σας φιλω πολυ.


Προπερσυνη φωτογραφια: Ενα τρελλο διαφημιστικο κουρσακι στα Χανια.

16 comments:

fevis said...

Την άλλη Δευτέρα είναι Καθαρά Δευτέρα... Το ξέρεις αυτό έτσι? Όσο για την σπανακόπιτα, άυριο κι όλας θα ανεβάσω την συνταγή γιατί έγινε συγκλονιστική, παρόλο που ήταν μπαγιάτικο το φύλλο... Φιλιά...

zero said...

Ελα ρε μπιζι ατομο.
Την καλημερα μου ...στην ομογενεια.
Φυκια εχουμε το βραδυ?
Παλι Φυκια?
Καμια κορδελα? μια κορδελιτσα?

An-Lu said...

Γλύκα!!!!
Μ αρέσουν τα προ-γιορτινά ξεσηκώματα!

Roadartist said...

Καλημέρα :)
Εγω φτιαχνω μακαρονάδα πάντως.. (στα εύκολα όπως καταλαβαίνεις..)
Ωραία η περιγραφή σου Δεσποινάκι, μου άνοιξες κ την όρεξη με τα τραγανιστά κουλουράκιας της Τζένης..

δεσποιναριον said...

Ναι Ευακι μου το ξερω, γι αυτο αρχισα να κανω ετοιμασιες απο αυτο το Σαββατοκυριακο. Θα βαλω κι εγω φωτογραφιες απο τη δικη μου με μερικες σημειωσεις στην ταβολα. Τα παιδια μου τρελλαινονται για σπανακοπιτα και παντα ηθελαν οσο πιο πολυ τυρακι γινεται μεσα. Φιλια Κυριακατικα.

δεσποιναριον said...

@ζερο Χαχαααα και κορδελλακια αμα θες!! Φιλια.

δεσποιναριον said...

@ Αν Λου. Κι εμενα γλυκεια μου, πολυ.

δεσποιναριον said...

@μικρη αθηναια καλλιτεχνιδα.
Τι λες χρυσο μου, η μακαροναδα ειναι η βαση για τις μεγαλυτερες νοστιμιες. Εξαρταται με τι θα την .. λουσεις.

zero said...

Εε... τοτε χρυσο μου, να τα φαω τα φυκια.
Χαλαλι τους.
Αμα ειναι να συνοδευονται απο κορδελλακια.
Why not...

Δηιάνειρα said...

καλησπέρα Δεσποινάκι...Νοσταλγία μου έβγαλε το πόστ σου :(
κάπως έτσι νιώθω και εγώ

Blue said...

Δεσποινάκι, έχω τέσσερις ΙΟΝ αμυγδάλου στο ψυγείο. Της έφεραν χθες δώρο για τα παιδια, αλλά η υστερική μαμά δεν τα αφήνει να της φανε γιατί έφαγαν πολλά γλυκα αυτές τις μέρες. Να σου της στείλω με μέιλ?

δεσποιναριον said...

@zero η πλακα ειναι οτι τα φυκια απο μονα τους ειναι ετσι δαντελωτα και κορδελλοειδη. Για σκεψου λιγο φρακταλ φυκια. Η τοχεις σκεφτει ηδη?

@diianeira Ναι αλλα εσυ μου κατεβασες μουριτσα σα νασαι λυπημενο, εγω αντιθετα μαλλον χαρουμενα τα ειπα. :)

@my fair lady. Καλα φερανε ΙΟΝ στα παιδια και δεν τους τις εδωσες. Εισαι απαραδεκτη, βγαλτες απο το ψυγειο τουλαχιστο και βαλτες σε δροσερο μερος αλλοιως θα σου ασπρισουν. Θα γινουν λακτες. Ελα βρε παιδι μου ακου 4 ΙΟΝ υπογλυκαιμικο σοκ θα παθω η γυναικα.

Griz said...

τη μισή νοικοκυροσύνη σου να χα μόνο και τίποτα άλλο!
την καλησπέρα μου πέεεεερα εκεί!

δεσποιναριον said...

griz καλησπερα κι απο μενα, καλως ορισες κι απο δω. Ε κοιτα με πιανει κι εμενα καθε δευτερο Σαβατοκυριακο και ανασκουμπωνομαι. :)

Penelope said...

Τώρα με εβαλες και εμένα στο πειρασμο να κάνω κάτι ... για την Καθαρή Δευτέρα.. Το μάτι μου έπεσε σε αυτή τη σοκολάτα όμως!!! Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου να κανεις, εμενα μ' αρεσουν πολυ τα σαρακοστιανα, μα παρα πολυ, τα φιαχνω ολο το χρονο. Ειδες βρε παιδι μου αυτη η σοκολατα, οσες και να εχω φαει αυτη δεν την αλλαζω με τιποτα.