Mar 1, 2008

Αλλαγη εδω και τωρα.



Κατ' αρχας καλο μηνα σε ολους.
Ο Μαρτης μπηκε με ανοιξιατικη διαθεση στην Ελλαδα αλλα και εδω στην Ουασινγτων.
Και ελπιζω να του αρεσει και να μεινει ετσι γιατι οπως και ναχει ο Μαρτης την εχει δει αναποφασιστος και παιζει σε διπλο ταμπλω.
"Μαρτης γδαρτης παλουκοκαφτης" λενε..
.. αλλα λενε κιολας
"Απο Μαρτη καλοκαιρι"
η δε γλυκεια μου πεθερουλα λεει:
"Μαρτης ειν κι απανωρια σου να φουσκωσει η κωλαρια σου"
και το συνοδευει με μια χαιδευτικη ξυλια στον ποπο.
Ποτε δε καταλαβα τι θελει να πει μ' αυτο το Νησιωτικο.
Οπως και ναχει αλλαξε ο μηνας, και ολοι ειδαμε τα πρωτα σημαδια της ανοιξης σε μορφη κροκων, παπαρουνας, τουλιπας, και δε μας κοβει κανεις την ανοιξιατικη διαθεση με ολες της τις συνεπειες.

Ολοι ζητανε μια αλλαγη.
Οι αμερικανοι που εχουν παθει αλλαλουμ με τον Μπαρακ Ομπαμα και ετοιμαζονται να του δωσουν το προβαδισμα στο Τεξας και στο Οχαιο,
οι Ελληνες της αριστερας με τον νεαρουλη κυριο Τσιπρα,
οι μοδιστροι της Ευρωπης με τα καινουργια τους δημιουργηματα,
Ε! δε θα αναζητουσα κι εγω μια αλλαγη!
Αργησα κιολας εδω που τα λεμε.
Εδω και λιγο καιρο πανω στη νυστα μου, δοκιμαζα διαφορες εναλλακτικες και επαιζα με τα χρωματα.
Με ειχε διαολισει και ο Καβαλλι που μου εκλεψε τα χρωματα για τη συλλογη του, δεν ειναι δα και μικρο πραγμα!
Τελικα αποφασισα να υιοθετησω το ιδιο στυλ με την ταβολα σε διαφορετικο χρωματισμο για να εχουμε και καποια ομοιομορφια.
Το μπλε με το πορτοκαλι λοιπον ειναι η καινουργια μου ταση, και οποιος παλιομοδιστρος μπει και την αντιγραψει θα γινουμε μπλογκοβιδες και απο δυο μπλογκς μπλογκερς!

Το μπλογκ αρχισε περσυ με μαυρο φοντο, θα θυμουνται οι παλιοι, αλλα γρηγορα με κουρασε και βρισκω το ασπρο φωτεινο, χαρουμενο και μου παει ρε παιδι μου στο κατω κατω, μου φωτιζει το προσωπο !!!

Η φωτογραφια με τα γερανια ειναι απο μια αυλη στο Erice της Σικελιας τον Ιουνιο του 2006.
Ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου, οπως αλλωστε και τα γερανια ειναι η αγαπη μου του καλοκαιριου.

Αυτα για Σαββατο πρωι, ανασκουμπωνομαι για διαφορες δουλειες εξωτερικες και θα επανελθω αυριο για τα περεταιρω του Σαββατοκυριακου.

Φιλια βιαστικα!



ΥΓ. Η φωτογραφια του ποστ ..καμμια σχεση με τα γραφομενα, μπηκε για χρωματικο προσδιορισμο μονο. ειναι ενα ομορφο βιβλιο που μου χαρισε η Βασουλα η κουμπαρα μου με εκπληκτικες αεροφωτογραφιες απ' ολη την Ελλαδα.

9 comments:

Vrakas Kostas said...

Βρε Δεσποινα..ενα φιλι κρυφο!!!
Να μην μας βλεπει κανεις!!!
Νο βιαστικα!!!

Blue said...

Πράγματι ανοιξιάτικο το στυλ... Φέρνει στο νου ουρανό, θάλασσα κι άσπρα καράβια τα όνειρά μας, λευκά νησιώτικα σπιτάκια, 25η Μαρτίου, κ.λ.π. κ.λ.π.
Και τα γεράνια στολίδι!
Καλοκαιριάζει, αργά αλλά σταθερά και αποζητάμε την ανανέωση!
Καλό μήνα Δεσποινάκι!

zero said...

Καλα εκανες.
Ετσι ειναι πολυ καλυτερο το μπλογκ.
Σου φωτιζει και το προσωπο ...ολα καλα λοιπον.
Το μονο που μενει, ειναι να γραφεις τα ομορφα κειμενα σου.

zero said...

Αα...
και τα δοκουμεντα σου.

------ said...

Πορτοκαλί γεράνι σε πήλινη γλάστρα ...συνθεση μοναδική...
Καλό μήνα Δεσποινούλα...η άνοιξη ειναι εδω!
Μμμμμακια ανοιξιάτικα

Equilibrium said...

Ωραίες οι γλαστρούλες σου... Φωτεινές και ζουζουνιάρες!

Σάμπως η αλλαγή, μέσα μας πάντα δεν είναι αυτή που μετράει?..

Καλώς σε βρήκα και καλό μήνα!

δεσποιναριον said...

@Vrakas Kostas Χα χαααα Κωστακη ελα γρηγορα πισω απ' τα γερανια, ματς μουτς.

@lady blue Καλο μηνα κουκλα μου, καμμια φορα σκεφτομαι οτι προτρεχω, αλλα δε βαριεσαι οταν με πιανει ο ενθουσιασμος αντε να με σταματησεις.

@zero Χαιρομαι ζερουλη που σ' αρεσει κι εσενα που εχεις προχωρημενη αισθητικη. Καλα λεμεεεε..

@νανα τσουμα Μου ελειψες Νανουλα, σε εψαχνα το πρωι. Καλο μηνα και φιλακια γαλαζοπορτοκαλια.

@equilibrium Καλως ορισες και σ' ευχαριστω για τα καλα λογια. Καλο μηνα και σε σενα.

Penelope said...

Για να προλάβω και εγώ και να σου πω για σήμερα ότι μου αρέσουν οι αλλαγές!!! Καληνύχτα και εις αύριον πάλι φιλώ

δεσποιναριον said...

Με πετυχες την ωρα που ρηλαξαρω, στο φουρνο μοσχοβολαει μια σπανακοπιτα, κατι παγακια στροβιλιζονται στο μπλαντι μαιρη μου, και Μπαμπης Στοκας τραγουδα στην οθονη μου κι ενα κουτσουρο λαμπαδιαζει στο τζακι. Τι αλλο θελω ε? Καλη σου νυχτα γλυκεια μου Πηνελοπη και ονειρα γλυκα.