Mar 4, 2008

Μπλε

13 comments:

zero said...

Καταπληκτικο το ποστ.

An-Lu said...

Η απόλυτη ωδή στο μπλε!!!!!!!!

Dr_MAD said...

Τι όμορφη η μπλε καρδιά! Απλά υπέροχη :-) Καλημέρες

Blue said...

A!!! Στο στοιχείο μου!!!
Θα μείνει να το χαζέψω άλλη μια φορά!

La Gigi said...

...όπως το Αιγαίο μας και ο ουρανός μας που καθρεφτίζεται μέσα του

με κάτι τέτοια έχω ξεχάσει ότι έξω χιονίζει!!

φιλιά πολλά

La Gigi said...

και να μην ξεχάσω..ευχαριστώ για το photobucket, μου γλίτωσες πολύ κόπο να βάζω σε σειρά τις φωτογραφίες μου!

Anonymous said...

Αγαπημένο, αγαπημένο, αγαπημένο χρώμα!!!!
Καλημέρα μακρινή

δεσποιναριον said...

Σε ολους τους φιλους που ηρθαν σημερα μα ιδιεταιερο καλωσορισμα στην δενδρογαλη που ειναι φρεσκια. Σας γραφω σε ενα διαλειμμα στη δουλεια. Αχω καποιο προβλημα στο σπιτι να συνδεθω με μερικα σαιτς συμπεριλαμβανομενου του μπλογκερ. Ελπιζω να διορθωθει συντομα, γιατι αλλοιως δε θα μπορεσω να ερθω το βραδυ και να σας επισκεφτω κι εσας κι αυτο με πειραζει πιο πολυ απο το να μη γραψω εγω. Για αυτο σας φιλω ολους κι αυτους που ηρθαν κι αυτους που θαρθουν και ελπιζω συντομα παλι να μπορεσω να ειμαι κοντα σας τα βραδακια.
Και μια αγγαλια να σας χωρεσει ολους!

zero said...

Γεια σου Δεσποιναριον με τα Μπλε σου.
Με εχεις φτιαξει τωρα και σκεφτομαι να κανω κι'εγω κανα ποστ με μπλε φρακταλ μονο.
Θα δω...

roadartist said...

Πολύ ομορφο :) :)
Να σαι καλα Δεσποινάκι!!

Vrakas Kostas said...

Καλη μου Δεσποινουλα,μηπως εισαι..γαλαζοαιματη;;
Φιλακια με γευση Ice Blue!

Penelope said...

Visual Artist όχι geophysics. Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου και μάζεψες όλα τα μπλε μαζί πολύ ωραίο. Σε φιλώ πολύ
p.s ελα εσύ από να μέρη μου και θα σε πάω όπου θέλεις!

δεσποιναριον said...

@ζερο παλιοζηλιαρη!!!!! :)))))

@Αν Λου λεω να φιαξω και μια ωδη στο κιτρινο. :)

@γιατρουλη, μπλα καρδουλα απο μουρανο

@μαι λειντυ, το φανταστηκα κουκλα μου.

@μελισουλα νασαι καλα, ειναι οντως καλο, καποτε ειχε περιορισμο στο χωρο αλλα οχι πια. Οσο για τα χιονια, τα τελευταια ειναι

@δενδρογαλη και παλι καλως ορισες και σε ευχαριστω.

@καλλιτεχνουλα, φιλακια πολλα.

@Κωστακη, α δε στο ειχα πει; λεγε με πριντσιπεσα. χαχααα. σμουτς.

@Πηνελοπηηηηη σιγα την αρτιστ.. παιζουμε, ειχα παρει την μηχανη κι εβγαζα οτι μπλε εβλεπα μπροστα μου στο σπιτι. Το μιξ γινεται στο σλαιντ.
Φις εντ τσιπς θελω.!!!!