Mar 11, 2008

Το τραπεζι της Καθαρης Δευτερας - μερος δευτερο και τελευταιο.



Τέσσερα πόδια δυνατά
και μια κουτσή κιθάρα
να ‘χαμε τώρα δυο τσιγάρα
και δύο για μετά

Θα ‘ταν ο κόσμος μαγικός
παράδεισος η πλάση
στου φεγγαριού το τάσι
καφές βαρύ γλυκός

(απιστευτο ντουο Λοιζος-Παπαδοπουλος)



Πρωτα ηρθαν τα αγορινια μου, ο Κωνσταντινος με το σαγηνευτικο χαμογελο, ο Θοδωρης με την κιθαρα και το γλυκο Ντεμπορακι μας.
Ο Δημητρης με τα καλαμπουρια του και Λετισια που ειναι ομορφη χαμογελαστη και παντα με τρελλαινει με ολα αυτα που ξερει.
Ο Νικολης που συνεχεια με τσιγκλαει και μου μπαινει.
Ο Μαικ που τον εχουμε μαθει σε ολα τα ελληνικα εθιμα και τα εχει αγαπησει.
Η Λουκια που μου επιβεβαιωσε αλλη μια φορα πως το μαυρο και το ασπρο ειναι για παντα τα χρωματα της κομψοτητας.
Η Ελενη που μεγαλωσε και ασχολειται συνεχεια με το καινουργιο της κινητο
Ο Βασιλης ο φιλος απο την Ελλαδα που ειναι μαεστρος (κυριολεκτικα) στην κλασσικη κιθαρα.
Ετσι τα φαγητα εγιναν το φοντο μονο μιας ομορφης βραδυας γιατι οι ανθρωποι κανουν τη διαφορα.
Και αφου περασαμε δυο ωρες στο τραπεζι με νοστιμιες και οινοποσια,
η υπολοιπη βραδυα κυλησε με μουσικη και τραγουδι.
Ο Βασιλης προσπαθησε να κανει το κλαπατσιμπανο του Θοδωρη να λειτουργησει σαν κιθαρα, η εστω σαν μπουζουκι.
Σε καμια ωρα οπως ειπε, το κλαπατσιμπανο αρχισε να συντονιζεται με το χωρο.
Αρχισαμε με το Morning Of The Carnival και καταληξαμε στον κλασσικο Μανωλη Χιωτη.
Ο Δημητρης και ο Βασιλης μου ειπαν οτι εχω ωραια φωνη.
Οταν μεγαλωσω θα γινω τραγουδιστρια.
Παει και τελειωσε!

Και του χρονου να ειμαστε καλα παντα να ανταμωνουμε και να ξεφαντωνουμε.
Φιλια με μετρο (μουσικο)



Οι φωτογραφιες στην κουζινα ξαναμπηκαν στη θεση τους, περαστε για μεζε.

30 comments:

La Gigi said...

μόλις γύρισα από την tavola!!!! δεν έχω λόγια, φυσικά οι άνθρωποι και η καλή παρέα κάνουν τη διαφορά πάντα αλλά εσύ παιδί μου πας για σκούφο!!

δεσποιναριον said...

Καλως τη μελισουλα μου. Τι κανεις τετοια ωρα ξΟΥπνια; Αυτη την ωρα που τριγυρναω εγω εδω φανταζομαι οτι εσεις ολοι κοιμαστε. Σε ευχαριστω γι αυτα που λες, αλλα δοκιμασε τα πρωτα και μετα αποφασιζεις για σκουφους :)
Τωρα πια το Πασχα πια. Φιλακια.

Blue said...

Τι όμορφη ατμόσφαιρα Δεσποινάκι!
Και του χρόνου να είστε όλοι καλά και να ξαναβρεθείτε με το ίδιο κέφι!
Εγώ πρόλαβα την τάβολα από χθες πριν κατεβάσεις τις φωτογραφίες και μου άνοιγαν όλες κανονικά...
Σημείωσα μάλιστα το μενού και θα το ακολουθήσω του χρόνου.
Καλημέρα και φιλάκια από μια βροχερή Ανατολική Αττική (Τι σου είναι αυτός ο Μάρτης!)

An-Lu said...

Πάντα τέτοια και καλύτερα!
Και του χρόνου ;-)

Anonymous said...

βρε σε σας ειταν ο Βασιλης και εγω το εψαχνα στην αθηνα?? καλα ε?? πολυ ωραια τα κουλουμα αλλα πολυ λιγοι χαρτααετοι.. μονο γεματα τραπεζια..Ειμαι ακομα σε κλιμα ελληνικο και δεν μπορω
καλα να ειμαστε και του χρονου..

μαργαριτα

Roadartist said...

Καλημέρα :)
Πανέμορφο ποστ..Να χαίρεσαι τη παρεούλα σου!!
Υπέροχη η μελωδία!

Μηθυμναίος said...

Να σου πω κι εγώ, πριν σου τα γράψει η φίλη σου η "Καναδέζα", το πόσο όμορφα περάσαμε στο πάρτυ της το Σάββατο! Πολλοί κι ενδιαφέροντες φίλοι, (έτσι είναι όπως το λες: οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά) ακούσματα γλυκά, συζήτηση και στο τέλος μια κιθάρα για τραγούδι, μόνο να, τα δυσκολέψαμε με το στίχο, αλλά την άλλη φορά θα έχω μαζί μου το τετράδιο με τα τραγούδια... για βοήθεια.
Ήταν θαυμάσια και η Καναδέζα (ξέρεις εσύ...) μια τέλεια οικοδέσποινα!!!

Anonymous said...

Αχ μου θύμισες "Τα τραγούδια της παρέας", εκπομπή στο Δεύτερο Πρόγραμμα!! Από τότε έχω να το ακούσω το τραγούδι αυτό...

Και ήσαστε ακριβώς αυτό, μια ωραία, μεγάλη παρέα τριγυρισμένη από τραγούδια και μουσική.

(μια στιγμή να δω την ώρα στην Washington να δω πώς θα χαιρετήσω): καλημερούδιαααα!

δεσποιναριον said...

Μια συντομη αλλα απο καρδιας καλημερα κι ενα τεραστιο φιλι σε ολους τωρα γιατι με περιμενει καποιο πρωινο μητινγκ, θα επανελθω το βραδακι με κατι για τον καθεμα ξεχωριστα.

Vrakas Kostas said...

Θα πω μονο αυτο:Ζηλευω!!!Αλλα με την υγειη της εννοια!
Εχεις καταπληκτικους φιλους στην παρεα,ετσι οπως τους περιεγραψες!
Και χαρηκα που τιματε καποια Ελληνικα εθιμα... και εδεσματα!
Καλα να περνατε παντα!
Καλημερα Δεσποινα!

zero said...

Πολυ τις γουσταρω τις κρασοκαταστασεις.
Πρεπει να περασατε φανταστικα.
Αντε στην υγεια σου Δεσποινα.

Penelope said...

Μπράβω Δέσποινα μου με τα αγορίνια σου όπως τα περιέγραψες! το κορίτσι σου έλειπε? Τι ωραία ατμοσφαιρα δημιούργησες! Εχεις μια ζωντάνια άλλο πράγμα και πόσο μου αρέσει! Σε φιλώ

Dr_MAD said...

Χιώτης Μάμπο! Γουστάρωωω ;-)
Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα και παρεϊστικα κούκλα!

La Gigi said...

Δεσποινάκι, γενικά κοιμάμαι αργά κρατώ ακόμα τις Αθηναϊκές μου συνήθειες!! Όσο για το αν αξίζεις σκούφο...το καλό πράγμα φαίνεται κορίτσι μου μεχρί εδώ μοσχομύρισαν οι λιχουδιές σου!! Σε φιλώ νωρίς σήμερα

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα με τα σκουφια σου, καλα κανεις και πας νωρις σημερα, κι εγω θαθελα αλλα με τραβανε παλι εξω.. φιλακια!

δεσποιναριον said...

@ μαι λειντυ
Και του χρονου, εσεις πως πηγατε με το μασκε; τι τα εντυσες τα μωρα;
Χτες το πρωι που μπηκα στην ταβολα ειχαν εξαφανιστει και το εκανα ντραφτ μεχρι να γυρισω εδω. Φιλακια πολλα κι ελπιζω η βροχη να σταματησε. Οταν ειναι απαλη βροχουλα την ανοιξη ειναι ωραια.

δεσποιναριον said...

@ Αν Λου κι εσυ καλη μου να εισαι καλα, ολοι να ειμαστε να ξαναγιορτασουμε.

δεσποιναριον said...

@μαργαριτα
Ναι καποια στιγμη μου τοπες οτι θα ελειπες αλλα δε τοπιασα και σε εψαχνα παντου. Τωρα να σου κανω ανακοινωση εδω η δε θα τη δεις. Σε κραταω σε σασπενς! χε χεεεεε! Σμουαααατς!

δεσποιναριον said...

@ Κωστακη σε ευχαριστω. Η παρεα αυτη ειναι η μονη ελληνικη παρεα που εχω γιατι δεν ειμαι και της εκκλησιας και των συλλογων και δε συμμαζευεται. Επιλεγω με βαση την προσωπικοτητα και οχι την εθνικοτητα και δεν αντεχω τις κλειστες κοινωνιες. Καληνυχτα .. τετοια ωρα που γραφω..

δεσποιναριον said...

ΩΧ τι εγινε βρε παιδια καποιους πηδηξα!!! κατσε να επανορθωσω!

@ Roadartist ειδεσ και πολυ α προπο η μελωδια. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@μηθυμναιο
Α! δεν εχω καμμια αμφιβολια για την φιλεναδα σας και δικη μου καινουργια φιλεναδα που ελπιζω να γνωρισω απο κοντα. Ειστε ολοι αξιολατρευτοι απ οσο μπορω να κρινω. Και του χροτρατο μου.

δεσποιναριον said...

@ δενδρογαλη
Ηρωικη μου γατα ειναι απο τα αφγαπημενα μου τραγουδια δηλαδη εδω που τα λεμε ο Λοιζος δεν εχει γραψει και κατι που να μη μου αρεσει. Καληνυχτα σε σενα.

δεσποιναριον said...

@ μηθυμναιο παλι μιας και μπερδεψα τα δαχτυλα μου.. η τελευταια προταση ειναι..
Και του χρονου Στρατο μου.

δεσποιναριον said...

@ζερο μου οντως ειναι ωραιο πραγμα η κρασοκατασταση. Στην υγεια σου τσιν τσιν.

δεσποιναριον said...

@πηνελοπη ματια μου η κορουλα μου ειναι πολυ μακρυα για να πεταχτει για ενα παρτυ, αλλα εκλεισε εισητηρια γοα Πασχα, οποτε θα εχουμε απαρτια. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@γιατρουλη Ολε μαμπο!!!

Equilibrium said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Equilibrium said...

Τι ωραία που περνάτε εκεί πέρα!

Μου θυμίσατε όταν διέμενα Βέλγιο κι έρχονταν φίλοι από Ελλάδα

καλημερίζω δεσποινάριον!

δεσποιναριον said...

Κι εγω καλημεριζω Equilibrium
Προτιμω ομως να ερχομαι εγω εκει, πιο αυθεντικα τα πραγματα ε;

Anonymous said...

μάκια μπουμπού!...αναρρώνω ακόμη και δεν έχω πολύ δύναμη για γράψιμο....ήθελα να'ξερα πως τα προλαβαίνεις όλα??!!

καλή σου μέρα!


(πλάκα έχει το κόψιμο ή μπέρδεμα γραμμάτων που παθαίνεις...χιχιχι...σαν αίνιγμα βγαίνει!)