Mar 3, 2008

Στην Πολη του Ωκεανου - Γ' και τελευταιο δε το συζητω!



Δευτερα βραδακι.
Τα δυο εγγεφαλικα μου κυτταρα δεν εχουν καμμια διαθεση να συνεργαστουν (το ενα πειναει και το αλλο νυσταζει).
Αντε λοιπον να γραψω κατι που να βγαζει νοημα.
Ετσι λοιπον κοιταζω στο ραφι με τα σκονισμενα ποστακια που καποτε εφιαξα και μετα τα παρεκαμψα γιατι προεκυψε κατι αλλο.
Εδω λοιπον εχουμε μια συλλογη απο φωτογραφιες απο την εκδρομη στην Πολη του Ωκεανου αυτη τη φορα οχι γκριζες αλλα χρωματιστες.
Παστελ, ζωηρα χρωματα, ζωγραφισμενοι τοιχοι, καραμελλακια, ποπ κορν, καρχαριες, χαλκαδες, εργα "τεχνης" , τσιρκουλο ολε.




Οι περισσοτερες φωτογραφιες ειναι απο το Boardwalk με αλλα λογια στο σουλατσο της παραλιας. Στρωμενο με ξυλινες σανιδες χωριζει την αμμωδη παραλια απο τα καταστηματα. Εδω τα καλοκαιρια δεν πεφτει καρφιτσα. Χαρακτηριστικα ειναι τα μαγαζια που πουλανε πατατες τηγανητες περιχυμενες με ξυδι και μπολικο αλατι.




Σας φιλω γλυκα.



28 comments:

fevis said...

Εγώ θα μείνω στις πατάτες τηγανητές... Με ξύδι? Αίσχος.. Θα φωνάξω τον Νανάκο να κάνει διεθνή καταγγελία... Άκου με ξύδι...:-)

Blue said...

Δεσποινάκι, Την ώρα που άνοιξα σελίδα το μπλογκ σου, έφτιαχνα ταυτόχρονα και ένα play list για να έχω έτοιμο για το παρτυ που θα κάνω στα παιδιά την Κυριακή. Μάντεψε τι πρόσθεσα πριν ξαναγυρίσω εδώ να σου αφήσω μια Καλημέρα! :)
Μου αρέσουν οι φωτογραφίες, και περισσότερο μου αρέσει πως έφτιαξες το slide. Είχα επισκεφτεί πριν πολλά χρόνια μια παρόμοια πόλη στον ωκεανό και μου θύμισες μια κεφάτη εβδομάδα, με ατέλειωτες ώρες στο Λούνα Παρκ, στο boardwalk και τόνους παγωτού μόκα!

Griz said...

καλημέρα δεσποινά μου!
ευχαριστώ και για τις ευχές,στα γραψα και στο blog!

Εμένα τώρα γιατί μου φαίνονται αηδία αυτές οι πατάτες όμως? Είναι πράγματι καλές? :P
[εμένα στο φαί το μάτι μου, τόσες ωραίες φωτογραφίες είχες , χεxxeεχ :P ]

Ra Ma said...

Ωραίες εικόνες! Αυτός ο καρχαρίας πολύ μου έκανε! Φαντάζομαι η εικόνα το καλοκαιριού εκεί θα είναι πολύ διαφοερτική ε? Χαμός θα γίνεται!

Καλημέρα.

An-Lu said...

Τρέλλα είναι!!! Και οι πατατούλες με αλάτι και ξύδι μου έχουνε λείψει!!!
;-)

δεσποιναριον said...

@ Fevis
Λοιπον φιλεναδα, οι τηγανητες πατατες με ξυδι οσο κι αν σου φαινεται περιεργο δεν ειναι αμερικανια. Εχει προκυψει απο την Μεγαλη Βρεττανια οπου συνηθιζεται να τρωνε fish and chips with salt and vinegar. Επισης τα τσιπς με αλατι και ξυδι εχουν κυκλοφορησει παγκοσμια σε συσκευασιες κρατσανιστων τσιπς και ισως (τι ισως) ειμαι σιγουρη οτι εχουν ερθει και στην Ελλαδα. Σε μερικα μερη σερβιρουν τις πατατες και διπλα ενα μπωλακι ξυδι, αλλα στην πολη του ωκεανου το ριχνουν απο πανω. Α δε μου γλυτωνει θα κανω ποστ περι πατατας.
Απο την αλλη μερια το κετσαπ στις πατατες που το εχω δει και στην ελλαδα ειναι αμερικανια χειριστης μορφης. Καπως ετσι καταστρεφουμε τα γευστικα μας κυτταρα. Πατατοφιλακια!

δεσποιναριον said...

@ μαι νταρλινκ λειντυ.
Α εχουμε παρτακι την κυριακη? Μασκε ε? Αχ τι ομορφα, αχ βγαλτα μου φωτογραφια ..θελω να δω μασκαραδακια.
Λοιπον το photobucket τελικα φιαχνει πιο ομορφα σλαιντς απο το slide. Δεν εχει τοση ποικιλια αλλα ειναι πιο καθαρες εικονες.
Φιλακια καλημερας.

δεσποιναριον said...

Griz ειναι αληθεια οτι δεν ειναι και πολυ γκουρμε εικονα τι περιμενεις , απο ενα βρωμομαγαζο διπλα στην αμμο. Αλλα τις φωτογραφησα για να εχω δοκουμεντα που λεει κι ενας καλος φιλος. Εφαγα και μερικες και βρε Γκριζ μου για τις επομενες τρεις ωρες ειχα τη λαδιλα για παρεα.

δεσποιναριον said...

@ραδιο μαρκονι (ετσι στα ελληνικα σα μακαρονι δειχνει) λοιποοον, το καλοκαιρι μια φορα ετυχε να παω για 2 μερες πριν χρονια κι απο τοτε μεχρι φετος δεν ξαναπατησα. Της τρελλης γινεται. Απεριγραπτη κατασταση οχι μονο καρφιτσα δε πεφτει αλλα παρελαυνει στο μπορντγουωκ ολη η γυφτια της αμερικης.

δεσποιναριον said...

Αν λου... να και καποια που της αρεσουν οι πατατουλες με ξυδι. Εσυ καμαρι μου εδω τις εφαγες η στην Αγγλια. Τωρα εδω που τα λεμε εφιαξα ορεξη για φις εντ τσιπς και θα το κανονισω για Παρασκευη. Φιλακια.

done for said...

Αυτές οι τουριστικές πόλεις, μόλις χάσουν τη βαβούρα τους μοιάζουν τα πιο ήρεμα μέρη στον κόσμο. (Ακόμα και τ' όνομα ξεκουραζει.)

zero said...

Ενταξει για το ξυδι τι να πω?
Ασε που κατεβαζει και τις επιδοσεις.
Αλλα η παρουσιαση με τα σλα'ι'ντ ειναι ολα τα λεφτα.
Αφου ζαλιστηκα οταν τις κοιταζα.
Αλλο ενα καλο ποστ απο την μαμα.

zero said...

Το μπλογκ σου εχει γινει πολυ Large ρε Δεσποινα.
Αλλα μιλαμε για Large τωρα.

Vrakas Kostas said...

Ωραιες οι φωτογραφιες Δεσποινακι!
Την καλοκαιρινη κινηση την καταλαβαινω πολυ καλα!Την εχω στο μυαλο μου απο αλλα αναλογα μερη!
Κι οσο για τις πατατες,δικιο εχεις!Απο Αγγλια ερχονται!Και μπορω να πω,οτι τρελλενομαι για αυτες,αλλα χωρις το ψαρι τους!Αυτο το θελω..στην σχαρα!Σαν γνησιος Ρωμιος!
Φιλακια γλυκα και καλημερα!

Penelope said...

Πολύ αμερικανιά Δέσποινα μου ναι οι πατάτες από εδώ ερχονται, τα καλύτερα Fish and chips θα τα βρείτε στην Αγγλία με ξύδι και αλάτι ..... Πολύ αναζωογονητικό το τραγουδάκι. Σε φιλώ

roadartist said...

με παίδεψε πολύ για να αρχισει τη παρουσιαση (δεν ξερω γιατι) αλλα αποζημιωθηκα!! Υπεροχες :)

zero said...

Βρε που πηγε αυτο το Δεσποιναριον?
Ωρε που παμε?
Μα που παμε?

Anonymous said...

μπουμπού! καλώς σε βρήκα!.....

υπέροχο το λευκό τραπεζομάντηλο....γλυκύτατο το σύμπαν σου.....αγαπημένο μου όμως θαρρώ θα γίνει αυτό της κάμερας.....

πρέπει να τα διαβάσω όλα!

πάει η λογιστική κι αυτήν την εβδομάδα.....


θα τα πούμε μόλις διαφωτιστώ.....


σε φιλώ!

cleo

La Gigi said...

Συμφωνώ πολύ για τις πατάτες με ξύδι και αλάτι, αν και τον πρώτο καιρό που ήμουν στην Αγγλία είχα την αντίδραση της Fevis και αρνιόμουν να τις δοκιμάσω! Όσο για το fish & chips δεν ξέρω γιατί αλλά είναι σουπερ νόστιμο 'σερβιρισμένο' σε εφημερίδα!!!!

δεσποιναριον said...

@ done for
Σωστα φαντασματακι. Ομως μονο ετσι οταν ειναι ησυχα μπορεις να απολαυσεις τη θαλασσα.

δεσποιναριον said...

@ζερο Τι κανει λεει το ξυδι? Που πηγα, οπου και να παω ξαναγυριζω στον τοπο τιυ εγκληματος.

δεσποιναριον said...

@Κωστακη .. εμενα παλι μου αρεσει και το ψαρακι τους οταν ειναι φιλετο φρεσκο μπακαλιαρακι κι εχει ελαφρια τραγανιστη κρουστα και διπλα λιγη σως ταρταρ. Φιλακια για καληνυχτα.

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου οταν θαρθω προες τα κει να παμε μαζι να φαμε!!!! Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@roadartist. Ναι αυτο κανει λιγη περισσοτερη ωρα να φορτωσει καλλιτεχνουλα μου.

δεσποιναριον said...

@Κλεο Καλως την μπουμπου μου. Κανε τις βολτες σου χαρηκα που ηρθες. Πολλα φιλακια.

Μηθυμναίος said...

Πολύ μου άρεσε η παρουσίαση των φωτογραφιών στο (θα στο κλέψω)αλλά κι εγώ δεν πάω με τίποτα τις τηγανιτές πατάτες με ξίδι...
Τις φωτογραφίες σου όμως... πολύ!!!
Φιλάκια

zero said...

Το ξυδι κατεβαζει τις επιδοσεις του οργανισμου.

An-Lu said...

Στην Αγγλία φυσικά!